Ontevreden over de geleverde zorg?
Praktijk BowenReflex streeft ernaar te allen tijde te behandelen met de best mogelijke intentie en integriteit. Tot grote tevredenheid van haar cliënten. Mocht je toch niet tevreden zijn en vind je dat er onjuist gehandeld is, dan kun je de volgende stappen ondernemen.
Neem eerst contact op met mij, Monique van Holsteijn van Praktijk BowenReflex, zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit, dan kun je contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir.
Indien jouw klacht naar jouw mening niet is opgelost door bemiddeling van de klachtenfunctionaris, dan legt deze jouw klacht neer bij de geschilleninstantie Zorggeschil. Mocht er sprake zijn van onzorgvuldig of ongepast handelen van mijn kant, dan valt jouw klacht onder het tuchtrecht wat uitgevoerd wordt door TCZ/RBCZ.
Via de website van beroepsvereniging FAGT vind je aanvullende informatie en een stappenplan.